Каталог файлів
|
УРОК Тема. Кліматичні пояси та основні типи кліматів Землі
Мета: формування знань про основні та перехідні кліматичні пояси; поглиблення та систематизація знань про клімат, його зміни в часі; формування навичок працювати з картою кліматичних поясів; розвиток умінь розрізняти типи кліматів та пояснювати причини їх формування. |
Тема: Тварини, занесені до Червоної книги України. Тваринні ресурси України, заходи щодо їх відтворення й охорони Мета: показати учням різноманітність видового складу тварин, які живуть у межах території України; проаналізувати вплив людини на тваринний світ; назвати тварин, які занесені до Червоної книги України; познайомити учнів із тваринними ресурсами України та заходами щодо їх відтворення й охорони; продовжити формування навичок роботи з картами, атласами, довідниками, матеріалами мережі Інтернет та іншими джерелами географічних знань; сприяти формуванню екологічної культури учнів, дбайливого ставлення до тваринних ресурсів України, розуміння взаємозв’язків між усіма природними компонентами.
|
Урок Тема: Хмари і туман, відмінності в їх утворенні. Форми хмар, хмарність. Мета: формувати знання про відмінності в утворенні хмар і туману, вчити розрізняти форми хмар та ступінь хмарності; розвивати спостережливість та практичні навички для складання прогнозу погоди; виховувати
|
Клімат Північної Америки |
Тема. Зона мішаних та широколистяних лісів
Мета: розкрити причину різноманітності природи України; сформувати поняття про природні зони; пояснити причину зміни тайги мішаними лісами; ознайомити з рослинним і тваринним світом, багатством надр; розвивати спостережливість, мислення; виховувати дбайливе ставлення до природи України, її багатств. |
ТЕМА:ЗОНА ЛІСОСТЕПУ. ГЕОГРАФІЧНЕ ПОЛОЖЕННЯ, МЕЖІ, РОЗМІРИ. ХАРАКТЕРНІ РИСИ ПРИРОДНИХ КОМПЛЕКСІВ ТА РЕСУРСІВ. НЕСПРИЯТЛИВІ ПРИРОДНІ ПРОЦЕСИ. ПОДІЛ НА ПРИРОДНІ КРАЇНИ. ПРИРОДООХОРОННІ ТЕРИТОРІЇ Мета: дати учням знання про географічне положення та особливості зони лісостепу, взаємозв’язки між компонентами природи в зоні лісостепу; показати особливості зони в порівнянні з іншими природними зонами; на прикладах продемонструвати результати впливу господарської діяльності людини на природні особливості зони лісостепу; познайомити з природоохоронними територіями зони лісостепу; продовжити формувати вміння роботи з картографічними матеріалами на прикладі карти фізико-географічного районування; продовжувати роботу щодо формування навичок високого мислення; удосконалення умінь та навичок щодо комплексного характеризування географічних об’єктів (на прикладі природної зони). |
Тема: Природні зони Євразії. Грунти, рослинність та тваринний світ природних зон. Мета: вчити учнів давати загальну характеристику природним зонам Євразії, систематизувати причинно-наслідкові зв’язки закономірного розміщення природних зон материка, продовжити закріплення уявлення учнів про компоненти природи і їх взаємозв’язок на прикладі природних зон Євразії, продовжити формування поняття про висотну поясність та широтну зональність, розвивати навички роботи з різними джерелами географічних знань, розвивати вміння аналізувати та синтезувати навчальний матеріал. |
Тема. Гідросфера. Урок тематичного оцінювання знань Мета: повторення та систематизація знань з вивченої теми; вдосконалення вмінь використовувати здобуті знання на практиці; перевірка індивідуального рівня засвоєння навчального матеріалу та оволодіння практичними навичками. |
Тема: Антарктида та Антарктика. Особливості водних мас Південного океану. Антарктида – льодовий материк планети. Загальні відомості. Своєрідність географічного положення материка, його розмір,відкриття . Мета: сформувати в учнів систему знань про географічне положення Антарктиди, дати відомості про історію її відкриття та дослідження. Обладнання: карта Антарктиди, портрети дослідників материка, атласи, підручники, презентація «Антарктида.Основні відомості». Тип уроку: вивчення нового матеріалу. |